Lista om mig

Hur mycket är klockan? 20:26
Namn? Ida
Stjärntecken? Sakorpinjon
Har du en egen dator? Jajamensan
Dina intressen? Hästar, djur, kompisar mm
Dit favoritband/artist? Jag vet inte riktigt jeg har många men just nu är det nog Måns Zelmerlöw och Amy Dimond
Favoritlåt? Hope & Glory mm
Hårfärg? Blond
Vad har du på dig? Jeans och en vit kort ärmand tröja med vit rutiga ärmar
Hur mår du? Bra men väldigt trött
Vad har du gjort idag? Jag har varit i skolan och spelat tvärflöjt 
Favoritdryck? Saft
Längd? 141 cm
Hur mycket är klockan? 20:44
Vad har du ätit idag? I skolan åt jag kebabgryta med ris sen till middag åt vi Lasange och nu sitter jag och tuggar på ett tuggummi
Har du lätt för att somna? Nej, det tar oftast mellan en halvtimme och en timme för mig att somna
Har du högtalare på när du pratar i telefon? Näpp
Hur mycket är klockan nudå? 20:45
Hur ofta sitter du vid datorn? Mint en gång om dan
Vad är klockan när du är klar? 20:47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0