Lista

Namn: Ida
Smeknamn: Idis
 Bor i: Lidingö
Trivs du där?Japp, jättebra
Dricker du öl eller vin? Näpp, aldrig
Har du blivit full? Näpp varför skulle jag hallå jag dricker ju inte ens jag är bara elva!
Är du allergisk?
Ja, heller jag får utslag av tygplåster
Hur brukar du svara på i telefon:? På hemtelefonen så säger jag "hej det är Ida" men när det är mobilen så säger jag "Hej"
Hu många timmar sov du inatt? ungefär 10 timmar
Kommer du altid i tid? Ja men visst händer det att man kommer förrsent ibland men oftast så brukar jag komma i tid
Hur mår du nu: Jag mår bara bramen det är klart lite trött är man allt
När blev du fottad sist? Oj? Det var en bra fråga men det måste bog ha varit när vi tog skolfoto i Augusti
När går du oftast och lägger dig? Runt nio men jag brukar aldrig somna för en halv tio, tio
Är du blyg? Ja lite blyg blir man allt när man är på fest och sånt när det är en massa andra folk där som man inte känner men när jag pratar med kompisar och sånt så är jag hur pratglad som helst då går det nästan inte att få mig att sluta prata istället.
Går du på någon sport? JA, jag rider
Spelar du något instrument? Ja, jag spelar tvärflöjt
Äter du helst röda eller gröna äpplen? Det spelar ingen roll men jag föredrar nog hellre gröna saftiga äpplen
När gick du upp i morse? Vid halv åtta nio någoting sånt
Sov du i din egna säng inatt? Nix jag sov hos Sofia
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, åka på en härlig solsemester och shoppa allt det jag ville ha
Har du glasögon? Nej
Har du piercing? Nej ska aldrig skaffa heler
Har du tatuering? Nej ska jag heller aldrig skaffa
Vill du gifta dig? Ja
Hade du tänkt att skaffa barn? Ja
Brukar du sola ofta? Nej sola är inte riktigt min grej jag ligger heller i vattnet och svalkar mig
Lagar du mat ofta? Nej men jag tycker det är kul
Är du flygrädd? Nej men jag har bara flugit en gång heller två för jag flög en gång också när jag var typ två år så jag kom inte ihåg så där jätte mycket men jag flög förra året också och det var kul
Är du vig? Ja lite men jag komme rinte precis ner helt i varken spagatt heller split men det är inte så långt kvar heller
Vad dricker du helst när du är riktigt törstig? Vatten eller saft
Är du morgonpigg? Nej jag är helt tvärtom
Röker du? Nej jag tänker inte börja heller
Tycker du om Sushi? Nej inte precis
Vad var den senaste låten du hörde? Hope & Glory - Måns Zelmerlöw
Biter du på naglarna? Nej
Vilken ögonfärg har du? Blågrön
Vad äter du helst när du ser på film/tv? Chips, popcorn eller godis fast det gårl lika bra med en vanlig god glass



 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0