Bjuder på lite bilder

Det här är en bild på när jag red Zimba när jag skulle rida Zimba en bild på när jag red på mina kusiners häst Sacki och en bild på mig och världens snällaste hund Pia
På dem här bilderna ser ni först när jag skulle rida Zimba sen brevid den bilden så ser ni när jag ska rida minsköt häst Oliver, sen är det en bild när jag rider på mina kusiners shetlandsponny Sacki och sen är det en bild på när jag är med världens snällaste hund Pia och då menar jag verkligen världens snällaste hund till och med min alillsyster Lisa som är rädd för hundar håller att klappar den och håller den i kopplet och hon säger också att det är världens snällaste hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0